To blog or not to blog!

Zo. Hier is ie dan: m’n allereerste blog ooit als artiest. Het zou stilaan gaan tijd worden hoor ik u al denken en inderdaad: u heeft gelijk! Een mens moet meegaan met zijn tijd, voilà!

Facebook en Twitter, tja. Been there, done that. Deze blog lijkt me een leuke aanvulling op deze twee, dus het is niet zo dat ik niet meer zal communiceren via andere kanalen, verre van zelfs.

Wat ik hier allemaal ga neerpennen weet ik niet. Uiteraard zal hier de nodige info komen te staan over alles wat met de artiest UDO te maken heeft. Maar daarnaast zal ik van deze blog gebruik maken om mijn ideeën over de muziekwereld te ventileren. De muziekwereld verandert met de minuut en ik waan me soms in een jungle. Kortom: it’s gonna be boeiend. Boeiend zeg ik u!

Goed, nu nog even prutsen aan hoe de blog er zal uitzien en binnenkort laat ik allerhande interessante en minder interessante feiten op jullie los: tsjakkaa!

Tot blogs, Udo x

Geef een reactie

