Udo blij met debuutsingle ‘The Voice’-revelatie Lisa van Rossem

lisa-strangers-with-a-memorySinds een goeie maand gooit ‘The Voice’-revelatie Lisa van Rossem (22) hoge ogen met haar debuutsingle ‘Strangers With A Memory’, een lied dat door Udo werd geschreven.

Een enthousiaste Udo verwacht veel van het zangtalent uit de Kempen: “Na een paar noten tijdens haar auditie in The Voice wist ik meteen dat we nog van Lisa zouden horen. Ik ben bijzonder blij dat ik mijn bescheiden steentje heb kunnen bijdragen en ben ervan overtuigd dat Lisa de komende maanden en jaren nog straffer uit de hoek zal komen.”

De single ‘Strangers With A Memory’ is verkrijgbaar via deze link.

De videoclip en een live versie tijdens de ochtendradio van MNM kan je hieronder bekijken.

Save

Save

Save

Save

Save

2 thoughts on “Udo blij met debuutsingle ‘The Voice’-revelatie Lisa van Rossem

  1. Een top stem en een top schrijver ,kan niet anders dan succes worden … 😉 ,heel veel succes gewenst met de singel … grtjes Carla

  2. alweer een heel mooi liedje, yes! ik heb het nog maar 2 keer gehoord en het blijft al na-zinderen! goe gedaan! groetjes, olga

Geef een reactie

