Udo kondigt nieuw album ‘Over Prinsen, Over Draken’ aan – reeds in voorbestelling verkrijgbaar via iTunes

over-prinsen-over-draken-udo-hoes

De warmste stem van het land brengt een gloednieuw Nederlandstalig album uit.
‘Over Prinsen, Over Draken’ bevat een resem emotionele songs die de deur van je hart openen. Ook Zielsveel Van Jou, dat bekend werd dankzij de wondermooie act van Air Elegance, finalist van Belgium’s Got Talent, staat op het album. Over Prinsen, Over Draken verschijnt op 13 januari 2017, maar is nu reeds in voorbestelling verkrijgbaar op iTunes.

Udo vertelt: “Ons hart is tegelijk een broos orgaan en een stevige motor, die talrijke kamertjes herbergt. Volgestouwd met emoties, heeft elk klein vertrek zichtbare en onzichtbare deuren, ramen en vensters. Soms op een kier, dan weer wagenwijd open, op slot of compleet dichtgelast, verstopt voor de buitenwereld. De afgelopen jaren verzamelde ik liedjes die me raakten en/of dewelke ik schreef in een sentimentele opwelling. Ik deel ze graag met u…”

Een album recht uit het hart waar puurheid en liefde centraal staan.

Over Prinsen, Over Draken VOORBESTELLING
https://itunes.apple.com/be/album/over-prinsen-over-draken/id1188211524

3 thoughts on “Udo kondigt nieuw album ‘Over Prinsen, Over Draken’ aan – reeds in voorbestelling verkrijgbaar via iTunes

  1. Yes !!! Eindelijk 😀
    Heel veel succes Udo ! Ik heb hem alvast voorbesteld 😉 Ik kan haast niet wachten.
    De hoes ziet er al super uit …. schoon fotooke en de titel ” Over Prinsen, Over Draken ” die vind ik gewoon magisch !! Dat wordt zeker en vast magisch genieten van je nieuwste album !
    Toi toi toi en dikke bees
    Christine xxx

  2. Beste udo, ik ben een groot muziekliefhebber
    en hou van vele genres, met deze song raak je mij door merg en been, bloedmooi, ben mijn mama op 19jarige leeftijd kwijtgeraakt na een slepende ziekte. Het is ongelooflijk hoeveel troost en liefde ik uit jou song heb kunnen halen, heeft me terug kracht gegeven, wat jij gedaan hebt is fenomenaal en overstijgt een hoog nivaue, je verdient een plaats in mijn top 3allertijden het moet sinds Mia van GORKI
    Geleden zijn dat een nederlandstalig nummer me zo ontroerd heeft
    UDO, dankuwel om zoiets mooi te componeren

    • er Boenk op….grote klasse. Ikzelf ben mijn verlies nu na 5 jaar verder aan het trachten te verwerken mede door deze Supper mooie song, ja ik hou zielsveel van jou…Bedankt voor deze mooie song & CD. Verlies is zo hard,

Geef een reactie

